شکایت از کنکور آسان است
  • کنکور آسان است از جمله موسسات کنکوری است که به دلیل داشتن اساتید برتر و آموزش کامل مباحث، میان دانش آموزان از محبوبیت و رضایتمندی بالایی برخوردار است؛ اما یکسری افراد سودجو برای زیر سوال بردن اعتبار و جایگاه کنکور آسان است، اقدام به کلاهبرداری با اسم کنکور آسان است کرده اند.
    کنکور آسان است به عنوان قدیمی ترین موسسه کنکوری، سال های بسیاری است با تدریس اساتید رتبه برتر و توانمند، رضایت دانش آموزان و والدین بسیاری را جلب نموده و میان مردم از اعتبار بالایی برخوردار است.
    در ادامه مطلب، بهترین و مطمئن ترین روش های خرید از کنکور آسان است را معرفی خواهیم کرد.

    چگونگی شکایت از کنکور آسان است

    فعالیت تمامی مشاوران موسسه کنکور آسان است، تحت نظارت کامل مشاور ارشد این موسسه؛ مهندس ابوالفضل شریفی قرار دارد. با این وجود برخی از افراد کلاهبردار و مشاور نماها وجود دارند که اقدام به فروش محصولات می کنند و هیچ گونه خدمات مشاوره ای را پس از خرید به دانش آموزان ارائه نمی دهند. در حالی که یکی از خدمات بسیار مهمی که به دانش آموزان از سوی موسسه کنکور آسان است ارائه می شود؛ خدمات رایگان مربوط به برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی است.
    این افراد سودجو برای رسیدن منافع شخصی، وعده برنامه ریزی های اختصاصی و پیگیری های پی در پی را می دهند و پس از دریافت وجه، پیگیری ها و ارتباط خود را با دانش آموز و والدین آن ها قطع می کنند. به عبارت دیگر این دسته از افراد کلاهبردار پس از دریافت وجه از دانش آموزان، هیچ گونه خدماتی را به آن ها ارائه نمی دهند.
    این حق طبیعی و مسلم دانش آموزان است که منابع با کیفیت را تهیه کنند و از خدمات رایگان مشاوره ای بهره ببرند.
    لذا توصیه می شود که پیش از واریز وجه، با واحد تایید مشاوران کنکور آسان است ارتباط برقرار کنید و یا با شماره دفتر مرکزی کنکور آسان است تماس گرفته و از شرایط و نحوه خرید مستقیم از کنکور آسان است آگاه شوید.

    اعتبار موسسه کنکور آسان است

    موسسه کنکور آسان است (انتشارات گلینا)، یکی از قدیمی ترین موسسه کنکوری است که دارای مجوز چاپ و نشر دیجیتال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این موسسه توسط استاد حسین احمدی در سال 1373 تاسیس شده است و بهترین اساتید کشور را در مجموعه خود جای داده است. همچنین تیم مشاوره ای و برنامه ریز این موسسه نیز بهترین و خبره ترین روانشناسان و مشاوران هستند که همگی تحت نظارت این موسسه به فعالیت می پردازند.
    این موسسه در قبال تهیه منابع، خدمات مشاوره و برنامه ریزی رایگان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد و خدمات زیادی را پس از فروش محصولات به دانش آموزان ارائه می هد مانند آزمون های آنلاین رایگان
    استقبال دانش آموزان و والدین از محتوای ارائه شده توسط کنکور آسان است، مهر محکمی بر اعتبار این موسسه است. چرا که در کنار داشتن بهترین تدریس کنکوری، توانسته رضایت دانش آموزان بسیاری را جلب کند.
    منابع کنکور آسان است در قالب دی وی دی همراه با جزوه برای دروس اختصاصی و عمومی ارائه شده است.
    منابع کنکور آسان است، برای دروس دوره متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) و دوره متوسطه دوم رشته های تجربی، ریاضی و انسانی و دروس عمومی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت آموزش مفهومی و روش های تست زنی توسط اساتید متخصص ارائه شده است.
    نحوه تدریس اساتید کنکور آسان است در بسته های آموزشی و تست زنی به گونه ای است که دانش آموزان با سطح علمی متفاوت می توانند مناسب ترین منابع را با توجه به نیاز خود تهیه کنند.
    در لیست زیر می توانید معتبرترین راه های خرید محصولات کنکور آسان است را مشاهده کنید:

    رتبه های برتر کنکور آسان است

    موسسه کنکور آسان است برترین و موفق ترین موسسه در عرصه کنکور است. خانم حسینی، آقای دلشاد، خانم نکویی و … که زیر نظر مهندس شریفی با برنامه ریزی مشاوران ایشان توانستند به رتبه های دو و سه رقمی در کنکور سراسری دست بیایند .

    کنکور آسان است نی نی سایت

    بسیاری از افراد پیش از ثبت نام در کنکور آسان است برای شناخت موسسه به سایت نی نی سایت مراجعه می کنند و با تاپیک های مثبت و منفی رو به رو می شوند و تبادل نظر های بسیاری را مشاهده می کنند. بیشتر نظرات و تبادلات درج شده در نی نی سایت کاملا جهت دار و سوگیرانه علیه موسسه و شکایت از کنکور آسان است می باشد.
    به همین دلیل توصیه می شود پیش از تصمیم گیری بر اساس آن نظرات، با دفتر مرکزی موسسه کنکور آسان است تماس گرفته و اطلاعات دقیق و مستند را از مشاوران کنکور آسان است دریافت کنید.
    کنکور آسان است هر ساله تعداد بسیاری رتبه های برتر دارد که با استفاده از منابع و برنامه ریزی کنکور آسان است به نتیجه مورد نظر خود دست یافته اند.

    بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است

    بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است با تدریس بهترین اساتید کشور تهیه و تولید شده اند. آموزش های این موسسه می تواند پوشش دهنده کلیه مباحث درسی باشد و روش های تست زنی را به بهترین شکل ممکن به شما آموزش بدهد. مهمتر از همه اینکه زمان برگزاری کلاس ها به دست خود شما است و هر زمان که قصد مطالعه داشته باشید؛ می توانید به راحتی و در خانه، از آموزش های جذاب بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است لذت ببرید. ضمن اینکه زمان و انرژی زیادی را صرف رفت و آمد به کلاس های کنکور نمی کنید. برخی از مزایای این بسته های معلم خصوصی به شرح زیر است:

    • کیفیت عالی
    • قیمت مناسب
    • در دسترس بودن
    • صرفه جویی در وقت و انرژی
    • امکان یادگیری و مشاهده مجدد

    اساتید کنکور آسان است

    موسسه کنکور آسان است، بهترین و با تجربه ترین اساتید را گرد هم آورده است. اساتید کنکور آسان است همگی تحصیلات مرتبط با دروس مختلف را دارند و از رزومه درخشان و قوی برخوردار هستند. به طور خلاصه لیست اساتید کنکور آسان است به شرح زیر است:

    • ادبیات فارسی: سیروس ستارنژاد
    • زبان عربی: حسین احمدی، سعید جوکار
    • دین و زندگی: سعید بدلی
    • زبان انگلیسی: امیر دانش زاده و علی یزدان پناه
    • ریاضی: امیر مسعودی، میثم جهانگیری، سامان مطلبی
    • فیزیک: امیر مسعودی، عباس زمانیان، سامان مطلبی
    • زیست شناسی: مهدی آرام فر، هادی وصالی
    • شیمی: عارف ربیعیان، پدرام براتی

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۱۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *