مهدی آرامفر
  • استاد مهدی آرامفر جز یکی از بهترین و با تجربه ترین اساتید درس زیست شناسی در ایران می باشند. در این نوشته به معرفی استاد مهدی آرامفر در کنکور آسان است می پردازیم، با ما همراه باشید.

    زیست کنکور

    درس زیست در دفترچه سوالات اختصاصی کنکور تجربی، سومین درس بوده و شامل ۴۵ تست می باشد و دانش آموزان برای پاسخ گویی به سوالات زیست کنکور، ۴۵ دقیقه زمان دارند.

    در کنکور تجربی چند سال اخیر، سبک سوالات زیست کنکور به صورت کاملا مفهومی تغییر یافته و داوطلبان کنکور تجربی برای رسیدن به درصد بالا در این درس نیاز به یادگیری مفهوم و روش تست زنی هر مبحث نیاز دارند.

    درس زیست، درسی است کاملا مفهومی و با توجه به اینکه مباحث فصل ها کاملا به هم مرتبط بوده و در واقع درسی است مفهومی – ترکیبی و دانش آموزان برای کسب بهترین نتیجه در کنکور باید به دو عامل مهم توجه ویژه داشته باشند:

    ۱_ روش مطالعه درس زیست

    ۲_ تکنیک های تست زنی زیست کنکور

    مهدی آرامفر

    دکتر مهدی آرامفر فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دارای 25 سال سابقه تدریس حرفه ای درس زیست شناسی در موسسات و مدارس بنام و برتر کشور می باشند.

    دکتر مهدی آرامفر 21 جلد کتاب در زمینه پزشکی، ۱۰ کتاب در زمینه کمک آموزشی از جمله ژنتیک کنکور،گیاهی،تانک تست زیست شناسی،زیره ذره بین،لغت نامه زیست شناسی و زیست پیش دانشگاهی (یک) در انتشارات تخته سیاه تالیف کرده است.

    روش تدریس استاد آرامفر در کنکور آسان است شامل آموزش کامل مفاهیم کتاب درسی می باشد و صفر تا صد کتاب های زیست شناسی هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را به صورت جداگانه تدریس می کنند.

    دی وی دی های مهدی آرامفر در کنکور آسان است

    دی وی دی های مهدی آرامفر در کنکور آسان است در دست تولید بوده و به زودی در کنکور آسان است منتشر می گردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *