بسته معلم خصوصی کنکور آسان است
  • همه اطلاعات مربوط به نحوه خرید بسته معلم خصوصی کنکور آسان است!
    در این مطلب به توضیح این موضوع می پردازیم که بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است دارای چه ویژگی هایی است و برای کدام دسته از داوطلبان مناسب و کاربردی است؟
    در چند سال اخیر، با توجه به مفهومی تر شدن سبک سوالات کنکور، نیاز به تدریس ها و آموزش های اصولی دروس، بسیار احساس می شود. دانش آموزان به منظور یادگیری مفهومی و آموزش روش های تست زنی، نیاز دارند که یا در کلاس های خصوصی کنکور ثبت نام کنند یا از آموزش هایی که به صورت ویدیویی تهیه و تولید می شوند بهره ببرند.
    به همین علت، موسسه کنکور آسان است اقدام به تهیه بسته های معلم خصوصی کرده است که تمامی نیاز دانش آموزان را به هر کلاس دیگر رفع می کند و تمامی مباحث درسی را پوشش می دهد.
    این بسته های خصوصی، برای کلیه مقاطع و برای رشته های ریاضی، تجربی و انسانی با تدریس بهترین اساتید کشور، از طریق سایت رسمی موسسه قابل خرید هستند.

    مزایا و معایب کلاس های کنکور

    کلاس های کنکور، از جمله گزینه هایی هستند که دانش آموزان و فارغ التحصیلان، برای رسیدن به موفقیت و کسب بهترین نتیجه در آن ها ثبت نام می کنند. کلاس های کنکور یا کلاس های خصوصی یکسری مزایا و معایب دارد، که دانش آموزان با اطلاع از آن ها می توانند در مورد رفتن و یا نرفتن به کلاس های کنکور تصمیم گیری کنند.
    کلاس های کنکور معمولا توسط اساتید برتر هر شهر و با تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان برگزار می شود و امکان آموزش انفرادی در آن وجود ندارد. دانش آموزان اغلب باید در محیطی همچون کلاس های مدرسه و با انبوهی از افراد در سر یک کلاس درس حضور پیدا کنند و در زمان مقرر در کلاس درس حضور داشته باشند.
    از طرف دیگر برخی داوطلبان و دانش آموزان هستند که با آموزش حضوری راحت تر هستند و اغلب این موضوع را بیان می کنند که با حضور در کلاس، یادگیری عمیق تری را تجربه می کنند. با این وجود معایب این نوع کلاس ها بیشتر از مزایای آن است.

    پکیج معلم خصوصی کنکور آسان است

    در موسسه کنکور آسان است، تدریس اساتید به شکل ویدیو های آموزشی و در قالب لوح های فشرده در اختیار شما داوطلبان قرار می گیرد و این امکان را برای شما فراهم می آورد که در هر ساعت از شبانه روز، به آموزش های استاندارد دسترسی داشته باشید.
    دی وی دی های آموزش کنکوری کنکور آسان است، از جمله منابعی است که سال ها است مورد استقبال دانش آموزان و فارغ التحصیلان قرار گرفته است. نحوه تدریس اساتید کنکور آسان است به گونه ای است که در بسته های جداگانه آموزش مفهومی و روش های تست زنی را تدریس کرده اند و افراد با توجه به سطح علمی و نقاط ضعف و قوت خود، می توانند بسته های مورد نظر خود را سفارش دهند.
    کنکور آسان است، پکیجی را با عنوان بسته معلم خصوصی برای سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی تنظیم و ارائه کرده است. سته معلم خصوصی کنکور آسان است برای سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی و در سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم تنظیم و ارائه شده است.
    محتوای بسته معلم خصوصی کنکور آسان است، در واقع شامل آموزش مفهومی و روش های تست زنی دروس اختصاصی رشته تجربی (ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی) سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد.
    از ویژگی های اصلی پکیج کامل کنکور آسان است می توان به کامل بودن این بسته و آموزش صفر تا صد کلیه دروس در آن اشاره کرد.

    مزایای بسته معلم خصوصی

    بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است با تدریس بهترین اساتید کشور تهیه و تولید شده اند. آموزش های این موسسه می تواند پوشش دهنده کلیه مباحث درسی باشد و روش های تست زنی را به بهترین شکل ممکن به شما آموزش بدهد. مهمتر از همه اینکه زمان برگزاری کلاس ها به دست خود شما است و هر زمان که قصد مطالعه داشته باشید؛ می توانید به راحتی و در خانه، از آموزش های جذاب بسته های معلم خصوصی لذت ببرید. ضمن اینکه زمان و انرژی زیادی را صرف رفت و آمد به کلاس های کنکور نمی کنید. برخی از مزایای این بسته های معلم خصوصی به شرح زیر است:

    • کیفیت عالی
    • قیمت مناسب
    • در دسترس بودن
    • صرفه جویی در وقت و انرژی
    • امکان یادگیری و مشاهده مجدد

    اساتید بسته معلم خصوصی کنکور آسان است

    موسسه کنکور آسان است، بهترین و با تجربه ترین اساتید را گرد هم آورده است. اساتید کنکور آسان است همگی تحصیلات مرتبط با دروس مختلف را دارند و از رزومه درخشان و قوی برخوردار هستند. به طور خلاصه لیست اساتید کنکور آسان است به شرح زیر است:

    • ادبیات فارسی: حسین احمدی، سیروس ستارنژاد
    • زبان عربی: حسین احمدی، سعید جوکار
    • دین و زندگی: حسین احمدی، سعید بدلی
    • زبان انگلیسی: امیر دانش زاده
    • ریاضی: امیر مسعودی، امیر حسین شاهانی، علیرضا علیشاه، سامان مطلبی
    • فیزیک: امیر مسعودی، امیر حسین شاهانی، علیرضا علیشاه، سامان مطلبی
    • زیست شناسی: مهدی آرام فر، هادی وصالی، سید محمد حسینی نیا، عرفان پازوکی
    • شیمی: عارف ربیعیان، پدرام براتی

    دانلود رایگان بسته معلم خصوصی کنکور آسان است

    بسیاری از دانش آموزان و والدین برای آشنایی با روش تدریس اساتید کنکور آسان است و نحوه برقراری ارتباط دانش آموز با تدریس اساتید، به دنبال دانلود رایگان نمونه تدریس اساتید کنکور آسان است می باشند. از طریق لینک زیر می توانید به آموزش های رایگان کنکور آسان است دسترسی پیدا کنید:
    دانلود رایگان بسته های آموزشی کنکور آسان است

    لیست قیمت بسته معلم خصوصی کنکور آسان است

    برای دریافت آخرین آپدیت لیست قیمت کلیه محصولات کنکور آسان است، در کلیه مقاطع و رشته ها، بر روی کلمه لیست قیمت کلیک کنید.
    لیست قیمت کنکور آسان است

    نحوه خرید بسته معلم خصوصی کنکور آسان است

    برای خریدارانی که از طرق مختلف اقدام به خرید پکیج ها و محصولات می کنند؛ خدمات بسیار ارزشمندی مانند برنامه ریزی و آزمون های رایگان فراهم است. در لیست زیر می توانید معتبرترین راه های خرید محصولات کنکور آسان است را مشاهده کنید:

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۵ رای

    یک پاسخ

    1. بسته معلم خصوصی کنکور تجربی رو من سفارش دادم هم کامل بود هم برنامه ریزیعی که خانم هدایت بهم میدن خفنه
      دم کنکور آسان است کرم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *