شماره تلفن کنکور آسان است
  • اگر به دنبال شماره تماس رسمی و معتبر از موسسه کنکور آسان است هستید؛ با ما همراه باشید! 📞
    بسیاری از دانش آموزان و والدین، برای تهیه منابع کنکور آسان است به دنبال راهی مطمئن و خریدی آسان هستند. شماره تماس موسسه کنکور آسان است یکی از راه های تهیه محصولات این موسسه است. از طریق شماره تماس های این موسسه، می توانید از خدمات درسی و برنامه ریزی تحصیلی بهره ببرید و یا با تماس با مشاور ارشد کنکور آسان است، نسبت به تاییدیه مشاوران خود اقدام کنید.
    کنکور آسان است به عنوان قدیمی ترین موسسه کنکوری سال های بسیاری است که توانسته با تدریس اساتید خود، داوطلبان بسیاری را به نتیجه دلخواه برساند. در طی این سال ها اساتید کنکور آسان است در برنامه های تلویزیونی اوج یادگیری، یادگیری آسان و مشاوره و آزمون به صورت زنده و در شبکه های ملی سیما تدریس می کنند.
    در واقع تدریس اساتید کنکور آسان است، در شبکه های تلویزیونی تریبونی است تا دانش آموزان سراسر کشور با تدریس اساتید کنکور آسان است آشنا شده و شناخت کافی نسبت به نحوه تدریس اساتید کنکور آسان است پیدا کنند.
    دانش آموزان و فارغ التحصیلانی که با دیدن تدریس اساتید کنکور آسان است به روش تدریس اساتید کنکور آسان است علاقه مند می شوند؛ به دنبال راهی برای خرید منابع کنکور آسان است می باشند. پس در ادامه مطلب با همراه باشید تا تمامی راه های خریدی مطمئن از این موسسه را معرفی کنیم.

    خرید از کنکور آسان است

    یکی از راه های خرید منابع کنکور آسان است، از اپلیکیشن رسمی این موسسه است که نیازمند ایجاد حساب کاربری می باشد. شما دانش آموزان با ایجاد حساب کاربری، می توانید علاوه بر ثبت مشخصات شخصی خود، آدرس دقیق پستی خود را وارد کرده و پس از انتخاب و خرید منبع مورد نظر خود، بسته مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید.
    از طریق وبسایت رسمی موسسه کنکور آسان نیز امکان خرید اینترنتی محصولات وجود دارد. خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است، نیز به ایجاد حساب کاربری نیاز دارد و کلیه فرایند خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است مانند اپلیکیشن می باشد.
    به کسانی که موبایل با سیستم عامل ios (آیفون) دارند توصیه می شود از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است سفارش خود را ثبت کنند.
    از طریق دو راه گفته شده، ثبت سفارش شما به صورت اینترنتی است و منابع مورد نظر را خود انتخاب کرده و پس از نهایی کردن ثبت سفارش خود، وارد درگاه پرداخت اینترنتی می شوید و پرداخت خود را از طریق درگاه بانکی ثبت می کنید.

    خرید تلفنی کنکور آسان است

    روش سوم، تماس با شماره تلفن معتبر موسسه کنکور آسان است و ارتباط با مشاوران کنکور آسان است می باشد.
    شما با تماس با شماره تلفن کنکور آسان است، می توانید با مشاوران درسی کنکور آسان است در مورد شرایط و توانمندی های خود صحبت کرده و مناسب ترین منابع را با توجه به شرایط خود دریافت کنند.
    با توجه به سوء استفاده هایی که با نام کنکور آسان است توسط افراد سودجو انجام می شود، توصیه می شود حتما پیش از وجه با شماره تلفن مورد تایید کنکور آسان است تماس بگیرید. شماره تماس معتبر کنکور آسان است به شرح زیر است:

    شماره تلفن مورد تایید موسسه کنکور آسان است : 02155756500
    شماره موبایل واحد مشاوره کنکور آسان است : 09121904690

    آدرس کنکور آسان است

    آدرس دفتر مرکزی موسسه کنکور آسان است: تهران، خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، پلاک 209
    لطفا قبل از هرگونه مراجعه حضوری، با شماره تماس های فوق ارتباط برقرار کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *