اساتید زیست کنکور آسان است
  • کنکور آسان است برای آموزش درس زیست به شیوه مفهومی و کنکوری اساتید مختلفی دارد و بسیاری از دانش آموزان و والدین شناخت کامل و کافی را نسبت به اساتید نداشته و نمی دانند کدام اساتید برای سطح علمی و شرایط آن ها کاربردی است. در این نوشته به معرفی بهترین اساتید زیست در کنکور آسان است می پردازیم، با ما همراه باشید.

    زیست شناسی

    درس زیست در دفترچه سوالات اختصاصی کنکور تجربی، اولین درس بوده و شامل ۴۵ تست می باشد و دانش آموزان برای پاسخ گویی به سوالات زیست کنکور، ۴۵ دقیقه زمان دارند.

    درس زیست، درسی است که مباحث انسانی، جانوری و گیاهی را به طور کامل شامل می شود و دانش آموزان رشته تجربی برای رسیدن به درصد بالا در این درس نیاز به یادگیری مفهومی هر سه مبحث دارند.

    در کنکور تجربی چند سال اخیر، سبک سوالات زیست کنکور به صورت کاملا مفهومی تغییر یافته و داوطلبان کنکور تجربی برای رسیدن به درصد بالا در این درس نیاز به یادگیری مفهوم و روش تست زنی هر مبحث نیاز دارند.

    دانش آموزان و داوطلبان رشته تجربی پیش از شروع به مطالعه می توانند بر اساس بودجه بندی کنکور مطالعه داشته و برای یادگیری مباحثی که تعداد تست بیشتری از آن ها در کنکور ارائه می شود وقت بگذارد.

    کنکور آسان است

    موسسه کنکور آسان است به عنوان با سابقه ترین موسسه کنکوری که آموزش صفر تا صد را با تدریس اساتید رتبه برتر در قالب دی وی دی ارائه می کند، رضایت دانش آموزان و والدین دانش آموزان بسیاری را کسب نموده است.

    کنکور آسان است معمولا برای هر درس چندین مدرس دارد تا دانش آموزان با سطح علمی مختلف بتوانند مناسب ترین منبع و مدرس را برای خود انتخاب کنند.

    برای درس زیست چندین استاد مدرس در کنکور آسان است حضور دارند که معروف ترین و بهترین آن ها استاد هادی وصالی، دکتری عرفان پازوکی و مهدی شیخی می باشند که در ادامه به معرفی آن ها (شیوه تدریس) می پردازیم.

    هادی وصالی

    هادی وصالی، مدرس جوان و توانمند زیست کنکور آسان است و فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشند.

    دکتر وصالی، با داشتن ۹ سال سابقه درس زیست به شیوه مفهومی و کنکور، از تجربی بسیار بالایی برخوردار بوده و در طی سال ها شیوه تدریس خود را مطابق با تغییرات کنکور سراسری به روز کرده اند.

    عرفان پازوکی

    عرفان پازوکی رتبه ۹ کنکور سراسری 1395 می باشد و در حال حاضر دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران است و همچنین مدرس زیست شناسی و مشاور رتبه های برتر کنکور در سال های اخیر می باشند.

    با توجه به سرعت بالای تست زنی ایشان در درس زیست شناسی در موسسه کنکور آسان است زیر نظر استاد حسین احمدی مشغول به تدریس شدند.

    تدریس های ایشان در مجموعه های آموزش مفهومی و مجموعه های روش های تست زنی به صورت جداگانه ارائه شده است.

    مهدی شیخی

    دکتر مهدی شیخی کلیه مباحث درس زیست را بر اساس بودجه بندی کنکور و مطابق با آخرین تغییرات کتاب های درسی در کنکور آسان است برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس کرده است.

    خرید زیست کنکور آسان است

    برای خرید زیست کنکور آسان است با تدریس اساتید برتر که پیش تر آن ها را معرفی کردیم می توانید از طریق یکی از سه روش زیر می توانید اقدام نمائید:

    1_ خرید از سایت فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

    2_ خرید از اپلیکیشن کنکور آسان است

    3_ تماس با شماره های مندرج در سایت و دریافت شماره حساب مورد تایید موسسه.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *