اساتید فیزیک کنکور آسان است
  • کنکور آسان است برای درس فیزیک اساتید مختلفی دارد و بسیاری از دانش آموزان و والدین شناخت کامل و کافی را نسبت به اساتید نداشته و نمی دانند کدام اساتید برای سطح علمی و شرایط آن ها کاربردی است. در این نوشته به معرفی بهترین اساتید فیزیک در کنکور آسان است می پردازیم، با ما همراه باشید.

    کنکور آسان است

    موسسه کنکور آسان است به عنوان با سابقه ترین موسسه کنکوری که آموزش صفر تا صد را با تدریس اساتید رتبه برتر در قالب دی وی دی ارائه می کند، رضایت دانش آموزان و والدین دانش آموزان بسیاری را کسب نموده است.

    کنکور آسان است معمولا برای هر درس چندین مدرس دارد تا دانش آموزان با سطح علمی مختلف بتوانند مناسب ترین منبع و مدرس را برای خود انتخاب کنند.

    برای درس فیزیک چندین استاد مدرس فعالیت دارند که معروف ترین و بهترین آن ها استاد سامان مطلبی، عباس زمانیان و امیر مسعودی می باشند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

    سامان مطلبی

    مهندس سامان مطلبی مدرس درس فیزیک به شیوه کنکوری (آموزش روش های تست زنی) در مجموعه های جداگانه (فصل به فصل) می باشند.

    روش تدریس ایشان به صورتی است که دانش آموزان و داوطلبان کنکوری، با یادگیری آموزش های ایشان به سطح بالایی از یادگیری روش های تست زنی در درس فیزیک دست یابند و بتوانند در کنکور سراسری بالاترین درصد را کسب کنند.

    عباس زمانیان

    استاد عباس زمانیان، مدرس توانمند درس فیزیک کنکور آسان است، مفاهیم فیزیک را تدریس و با استفاده از تکنیک ها اختصاصی خود تست های بسیاری را در کمترین زمان ممکن آموزش می دهند.

    دانش آموزان برای رسیدن به یادگیری کامل و کسب بهترین نتیجه هم در امتحانات نهایی و هم در کنکور سراسری می توانند تدریس های فیزیک محتوایی عباس زمانیان را برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی، ریاضی بر اساس رشته و پایه تحصیلی خود تهیه کنند.

    در واقع تدریس های عباس زمانیان برای درس فیزیک جزء کامل ترین و بهترین منابع محسوب می شود.

    امیر مسعودی

    مهندس امیر مسعودی، مدرس درس ریاضی و فیزیک موسسه کنکور آسان است فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه شریف تهران متولد ۱۳۶۶ شهر ارومیه و ساکن تهران می باشد.

    استاد امیر مسعودی مدرس با تجربه و توانمند درس ریاضی موسسه کنکور آسان است می باشند که سابقه بالای 20 سال تدریس را در موسسه کنکور آسان است دارند.

    دی وی دی های ریاضی امیر مسعودی در کنکور آسان است، به شیوه مبحثی و با آموزش تکنیک های تست زنی ارائه شده است.

    استاد امیر مسعودی مباحث ریاضی و حسابان هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های تجربی و ریاضی را مطابق با مباحث کتاب درسی تدریس کرده اند.

    خرید فیزیک کنکور آسان است

    برای خرید فیزیک کنکور آسان است با تدریس اساتید برتر که پیش تر آن ها را معرفی کردیم، از یکی از سه روش زیر می توانید اقدام نمائید:

    1_ خرید از سایت فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

    2_ خرید از اپلیکیشن کنکور آسان است

    3_ تماس با شماره های مندرج در سایت و دریافت شماره حساب مورد تایید موسسه.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *