شماره حساب معتبر کنکور آسان است
  • اگر به دنبال یافتن شماره حساب معتبر و خریدی مطمئن از کنکور آسان است هستید؛ با ما همراه باشید!😉
    موسسه بزرگ کنکور آسان است با داشتن گروه های فروش، مشاوره های متعدد و فعالیت گسترده در سطح کشور، جهت مدیریت و حمایت از دانش آموزان و داوطلبان کنکور، شماره حساب های مختلفی را به دانش آموزان ارائه می شود .اما وجود این شماره حساب های متعدد قطعا مزایا و معایبی دارد.
    یکی از معایب وجود شماره حساب های گسترده این است که امکان سوء استفاده از موسسه با شماره حساب و عناوین جعلی در فضای مجازی وجود دارد و همچنین نوعی بی اعتمادی بین مخاطبان این موسسه ایجاد می کند. اما در کنار این معایب نمی توان از مزایای آن غافل بود. ارائه خدمات ویژه مشاوره با توجه به قابلیت رهگیری از گروه مشاوران تخصصی و همچنین پیگیری سریع تر محصولات خریداری شده شما از موسسه کنکور آسان است از مزایای آن است.
    در ادامه مطلب معتبرترین و آسان ترین را های خرید از کنکور آسان است را معرفی خواهیم کرد.

    اطمینان از اعتبار شماره حساب

    تمامی سایت های موسسه کنکور آسان است، دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و بر مبنای همین موضوع می توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. برای تهیه محصولات می توانید از سایت های رسمی این موسسه اقدام به خرید کنید و یا با شماره تماس دفتر موسسه و مشاوران ارشد ما تماس حاصل فرمایید.
    همچنین می توانید با دانلود اپلیکیشن کنکور آسان است، به راحتی و از طریق گوشی موبایل، اقدام به ثبت سفارش اینترنتی کنید. خرید از این سایت یا اپلیکیشن کنکور آسان است مانند سایت های فروشگاهی معتبر می باشد.
    افرادی که از طریق شماره حساب های معتبر این موسسه اقدام به خرید و تهیه محصولات می کنند، مرحله به مرحله در جریان ثبت سفارش، تکمیل خرید، ارسال بسته، کد رهگیری مرسولات پستی و … قرار می گیرند.

    نماد اعتماد الکترونیکی

    هر سایت فروشگاهی که دارای نماد زیر باشد، می تواند به عنوان یک سایت مطمئن برای خرید معرفی گردد. سایت های این موسسه نیز همگی دارای این نماد هستند و می توانید خریدی راحت و امن را برای شما فراهم آورند.
    وقتی وارد سایت رسمی موسسه کنکور آسان است می شوید؛ در قسمت انتهای سایت، نمادی همچون تصویر زیر را مشاهده می کنید. شما می توانید بر روی آن نماد کلیک کنید و از این طریق به تاریخ اعتبار و اطلاعات مندرج در آن دسترسی پیدا کنید.
    اگر اولین باری است که قصد دارید از یک سایت ناشناس دارای نماد الکترونیکی خرید کنید، ابتدا بر روی آرم نماد الکترونیکی در سایت کلیک کنید. سپس به‌ آدرس سایت احراز هویت نماد الکترونیکی به نشانی enamad.ir بروید
    و اطلاعات اعلام شده در سایت را با اطلاعات ثبت شده در وب سایت احراز هویت مقایسه کنید. در این صورت می توانید از نبودن هر گونه مغایرت اطمینان حاصل کنید.
    همچنین درصورت وجود هر گونه مشکل در اعتبار نماد الکترونیکی، می توانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت شکایت کنید.
    سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات

    نماد اعتماد الکترونیکی

    شماره حساب مورد تایید کنکور آسان است

    با توجه به تشابه اسمی زیاد در ایران و همچنین وجود افراد کلاهبردار و سودجو، توصیه می شود که قبل از واریز وجه نسبت به تایید حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین تاییدیه مشاوران، اطمینان حاصل کنید.
    به این منظور می توانید با واحد تایید مشاوران کنکور آسان است ارتباط برقرار کنید و با مشاور ارشد این موسسه تماس حاصل بفرمایید.
    شما قبل از واریز وجه، این امکان را دارید که از خدمات مشاوره رایگان ما، جهت خرید محصولات استفاده کنید. این خدمات مشاوره ای توسط مشاوران فروش این موسسه به شما داوطلبان گرامی ارائه می شود. این اطلاعات یک دید کلی را به شما ارائه می دهد که خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید. در لیست زیر می توانید که تمامی شماره حساب های معتبر موسسه کنکور آسان است را مشاهده کنید:

    • شماره حساب بانک ملت کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: 8231033312
    • شماره کارت بانک ملت کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: 6104337339337410
    • شماره شبا بانک ملت کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: IR-980120020000008231033312
    • شماره حساب بانک ملی کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: 0108082807009
    • شماره کارت بانک ملی کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: 6037998148129918
    • شماره شبا بانک ملی کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: IR310170000000108082807009

    روش های خرید معتبر از کنکور آسان است

    برای خریدارانی که از طرق مختلف اقدام به خرید پکیج ها و محصولات می کنند؛ خدمات بسیار ارزشمندی مانند برنامه ریزی و آزمون های رایگان فراهم است. در لیست زیر می توانید معتبرترین راه های خرید محصولات کنکور آسان است را مشاهده کنید:

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    ۳ پاسخ

    1. خرید از اپلیکیشن خیلی خوب و راحته
      من که همیشه دی وی دی های کنکور آسان است رو از این طریق خرید می‌کنم
      کی حوصله داره هی توضیح بده چی میخواد

    2. سلام ما از یه سایت دیگه خرید کردیم ولی هنوز دی وی دی ها هم به دستمون نرسیده.
      یعنی الان سر ما کلاه گذاشتن؟

      1. سلام از سایتهایی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیک دارند یا برای اطمینان بیشتر اپلیکیشن کنکور آسان است را از بازار دانلود کنید و آسان و مطمئن خرید خود را انجام دهید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *