آموزش برنامه ریزی درسی
  • موسسه کنکور آسان است اواسط دهه 70 با هدف آموزش مباحث دروس به شیوه تست زنی و موفقیت در کنکور توسط استاد حسین احمدی تاسیس و شروع به فعالیت دیجیتالی نمود.
    استاد احمدی برای رشد داوطلبان کنکور از مشاوران اصلح کشور و مدرسین دروس اختصاصی و عمومی از اساتید رتبه برتر و با تجربه کشور برای تدریس دعوت به همکاری نمود.
    گروه های مشاوره موسسه توسط مشاورین برتر کشور مدیریت میشوند که در این مقاله به بررسی موفق ترین گروه مشاوره و برنامه ریزی کنکور آسان است میپردازیم.

    گروه تخصصی مشاوره و برنامه ریزی مهندس ابوالفضل شریفی

    مهندس ابوالفضل شریفی، متولد 1364/12/15 فارغ التحصیل رشته مکانیک سیالات و با سابقه بیش از 12 سال در زمینه مشاوره تحصیلی (کوچینگ تحصیلی)، مدیر گروه مشاوره، برنامه ریزی و منابع دی وی دی های کنکور آسان است می باشند.
    مهندس شریفی به دلیل داشتن سابقه بالا در زمینه مشاوره تحصیلی، انگیزشی، برنامه ریزی درسی از جمله مدیر گروه های موفق و توانمند مورد تایید و تمجید استاد احمدی و موسسه کنکور آسان است می باشند.
    مهندس ابوالفضل شریفی و مشاوران ایشان با شناخت کامل عوامل موثر بر موفقیت داوطلبان در کنکور سراسری، به ارائه خدمات مشاوره ای جامعی در زمینه کنکور اقدام کرده است.
    عوامل تاثیر گذار بر موفقیت دانش آموز در کنکور سراسری شامل:

    • برنامه ریزی و مشاوره
    • منابع کنکوری مناسب

    برنامه ریزی های شخصی سازی شده

    لازمه موفقیت برای هر دانش آموز و داوطلب کنکور، ارائه برنامه ریزی های ویژه آن شخص می باشد که با تکیه بر نقاط قوت، نقاط ضعف نیز، پوشش داده می شود.
    شما به عنوان یک دانش اموز احتمالا برنامه ریزی های رایگان و هزینه دار بسیاری را مشاهده کرده اید. اما ما برای تک تک دانش آموزانی که در گروه های مشاوره و برنامه ریزی مورد تایید موسسه ثبت نام کرده اند، برنامه شخصی سازی شده بر اساس ساعت مطالعه، میزان آمادگی در هر درس، هدف گذاری، زمان و .. ارائه خواهیم کرد. با دریافت این نقشه راه طلایی موفقیت، شما با پیشرفت بهتر تحصیلی و مطالعاتی دادامه مسیر را طی خواهید کرد.
    در ادامه به ویژگی های این سبک از برنامه ریزی خواهیم پرداخت

    • صرفه جویی در زمان
    • خستگی کمتر و ذخیره انرژی بیشتر
    • بالا رفتن تمرکز فرد به مرور زمان
    • قابل استفاده برای کلیه افراد منظم و نامنظم با هر سبک زندگی
    • منظم بودن در مطالعه و استمرار در روند پیشرفت تحصیلی
    • انعطاف پذیر بودن برنامه
    • و…

    مهندس ابوالفضل شریفی و مشاوران گروه ایشان، با داشتن تجربه و آگاهی در مورد به روز ترین شیوه برنامه ریزی در هر رشته به دانش آموزان و افرادی که در زمینه مشاوره و برنامه ریزی به آن ها رجوع می کنند برنامه ریزی های شخصی سازی شده ارائه می دهند.

    نقش مشاوره صحیح در موفقیت

    از نقش مشاور غافل نشوید. هدف از این جمله این نیست که شما تصور کنید هر کسی مشاور نداشته است پس موفق نمی شود بلکه باید این نکته را خاطر نشان شویم که لذت درس خواندن با یک مشاور متفاوت تر از مطالعه خدمحور است. شاید این جمله را بارها شنیده باشید که “من بهتر از هر کسی خودم را میشناسم و مشاور نمی تواند بهتر از من برای من برنامه ریزی کند” این جمله هزارات بار اشتباه است. چون مشاور از شما در زمینه درس خواندن با تجربه تر است، سالها تجربه کار با صدها دانش اموز را داشته است، راه موفقیت و راه غلط را بهتر از افراد کم تجربه می شناسد، به ساعت مطالعه شما نظم می بخشد، ساعت مطالعه و قدرت تست زنی شما را افزایش می دهد، بر روی کار شما نظم می بخشد، انگیزه و کیفیت کار شما بهبود می یابد و …
    پس شمایی که به کار با مشاور اعتقادی ندارید باید آگاه باشید که یا توان و طاقت کار سخت و حرفه ای را ندارید یا به اصطلاح اهمال کاری می کنید یا قدرت کسب رتبه های برتر را دارید و از حداکثر ظرفیت خود استفاده نمی کنید مثل اینکه در یک رشته یا دانشگاه متوسط و ضعیف قبول شده باشید در صورتی که می توانستید با حداکثر پتانسیل به جایگاه بالاتری برسید.

    مشاوره چه کاری انجام می دهد

    اولین گام آموزش صحیح شیوه مطالعه هر درس است که می توانید کیفیت مطالعه خود را بالاتر ببرید
    شناخت صحیح عادات رفتاری دانش اموز و ارائه راهکارها برای عادات غلط
    تماس های منظم و پیگیری های اجرای صحیح برنامه
    برنامه ریزی های شخص محور بر اساس ویژگی های دانش آموز
    دریافت گزارش کار روزانه
    معرفی منابع استاندارد
    انتخاب رشته
    و..

    راه های ارتباط با گروه مشاوره مهندس ابوالفضل شریفی

    برای ارتباط با مشاوران تحصیلی گروه مشاوره مهندس شریفی با شماره 02155756500 و 09121904690 تماس بگیرید.

    شماره حساب کنکور آسان است

    جهت واریز وجه و ثبت نام در موسسه کنکور آسان است اینجا کلیک کنید.
    شما قبل از واریز وجه، این امکان را دارید که از خدمات مشاوره رایگان ما، جهت خرید محصولات استفاده کنید. این خدمات مشاوره ای توسط مشاوران فروش این موسسه به شما داوطلبان گرامی ارائه می شود. این اطلاعات یک دید کلی را به شما ارائه می دهد که خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید. در لیست زیر می توانید که تمامی شماره حساب های معتبر موسسه کنکور آسان است را مشاهده کنید:

    • شماره حساب بانک ملت کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: 8231033312
    • شماره کارت بانک ملت کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: 6104337339337410
    • شماره شبا بانک ملت کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: IR-980120020000008231033312
    • شماره حساب بانک ملی کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: 0108082807009
    • شماره کارت بانک ملی کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: 6037998148129918
    • شماره شبا بانک ملی کنکور آسان است به نام مهندس ابوالفضل شریفی: IR310170000000108082807009

    مطالب مرتبط:
    واحد تایید مشاوران کنکور آسان است

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *