پکیج کنکور تجربی
  • بهترین پکیج کامل کنکور تجربی برای قبولی در رشته های دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی
    در این نوشته به معرفی بهترین پکیج کنکور تجربی انتشارات گیلنا (کنکور آسان است) می پردازیم. با ما همراه باشید.

    شرایط برگزاری کنکور تجربی

    بیایید در ابتدا کمی با شرایط و وضعیت شرکت کنندگان کنکور آشنا شویم.
    از آزمون سال 1402و بعد از آن، تاثیر معدل به شکل قطعی منظور می شود و نیمی از قبولی شما در امتحانات تشریحی مدرسه رقم می خورد. این مهم به دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم تعمیم داده شده است و زنگ کنکور برای دهمی ها نیز به صدا درآمده است. پس به محض انتخاب رشته تحصیلی از پایه نهم به دهم یک داوطلب خواهان موفقیت باید شروع به مطالعه جدی و سخت دروس مختلف داشته باشد.

    و اما راجع شرایط سخت رقابت این نکته را قطعا می دانید که کنکور تجربی هر سال بیشترین تعداد متقاضیان کنکور سراسری را به خود اختصاص می دهد. برای ثبت نام در کنکور نوبت اول 1403 که بیش از یک میلیون ثبت نام کننده داشته است فقط در رشته تجربی، نزدیک به 500 هزار نفر ثبت نام کننده وجود دارد. بالا بودن تعداد متقاضیان کنکور تجربی، بیان گر میزان رقابت بالا میان شرکت کنندگان این گروه آزمایشی برای رسیدن به رشته های برتر از جمله پزشکی، دندان پزشکی و … می باشد. پس اسب خود را زین کنید و به میدان مسابقه وارد شوید.

    پکیج کنکور تجربی کنکور آسان است

    در کنکور آسان است بهترین منابع آموزشی تشریحی و تست زنی در قالب بسته های معلم خصوصی کنکور تجربی به شما ارائه می شود. در این بسته امتیازاتی برای شما فراهم است که در کمتر موسسه کنکوری حتی به آن فکر شده است و به همین دلیل در زمره بهترین پکیج های کنکور تجربی کشور قرار دارد.
    مواردی نظیر: 1- پشتیبانی تحصیلی 2- برنامه ریزی هفتگی رایگان به صورت شخصی سازی شده که نمونه آن در ذیل قابل مشاهده است 3- جزوات دستنویس اساتید و رتبه های برتر کنکور 4- آموزش و تست دروس و فصل ها در قالب پکیج های یکسان 5- آزمون های آنلاین رایگان 6- تماس مشاور و پشتیبان 7- و..
    شاید شنیدن این موارد برای شما تا حدی عادی به نظر برسدو به نظر شما امتیاز خاضی نباشد اما این موارد برای قبولی شما نیاز است به این دلایل:
    شما نیازمند نقشه راه درس خواندن و مطالعه هستید تا بدانید در طول روز و هفته چه مقدار و با چه کیفیتی مطالعه داشته اید و بازه زمانی مطالعه تشریحی و تست زنی درس های شما تا چه حد طول خواهد کشید پس قطعا بدون برنامه ریزی به مشکل برخواهید خورد
    به پشتیانی تحصیلی نیاز دارید چون روند درس خواندن شما باید توسط پشتیبان شما بررسی و آنالیز شود و برنامه ای دریافت کنید که توسط یک شخص موفق و قوی برای شما نوشته شده است.
    از شیوه مطالعه و خلاصه نویسی و جمع بندی رتبه های برتر کنکور باید استفاده کنید تا از مسیر یک فرد موفق کپی برداری کنید اما به صورت شخصی سازی شده. بله درست خواندید کپی برداری اما به طریق صحیح قطعا بازخورد بهتری برای شما دارد تا تکرار روش های غلط و بیهوده
    بعضی ار افراد که دچار کمال گرایی افراطی هستند همیشه به دنبال کامل ترین و بیشترین منابع، کتاب ها، کلاس ها، دوره ها، جزوه و…هستند تا در ذهن خود به آرامش برسند و همه چیز را نه تنها کامل بلکه اضافه هم داشته باشند در نتیجه موسسات کنکوری سودجو همیشه به دنبال تلقین به این نوع داوطلبان هستند که حتما باید این موارد را نیز در سبد خرید خود داشته باشید تا موفق شوید. در کنکور آسان است این موارد دیده نخواهد شد چون تمام قبولی شما شامل آموزش و تست در پکیج های یکسان به شما ارائه می شود.
    آزمون های آنلاین رایگان برای ارزیابی شماست. مطالعه بدون ارزیابی مانند ضرب المثل کبک و برف است و نباید از نتیجه تست ها هراسی داشته باشید چون این کار حتما در دارز مدت اثرات خود را نشان می دهد و باعث رشد شما خواهد شد.
    تصور کنید بعد از گذشت چند روز و هفته از اجرای برنامه با مشکل درسی، بی انگیزگی، عدم پیشرفت، موانع فکری و… روبه رو شوید. باید از راهنمایی های مشاوران برتر تحصیلی استفاده کنید. پس از مزایای تماس مشاور تحصیلی نهایت استفاده را ببرید✔️

    نمونه برنامه ریزی کنکور تجربی

    در زیر تعدادی از نمونه برنامه ریزی های یکی از مشاوران ارشد مجموعه کنکور آسان است خانم غفاری به شما ارائه می شود. لازم به توضیح است شرایط برنامه ریزی هر دانش آموز اخص و اختصاصی بوده و دائما درحال تغییر می باشد.

    جزئیات پکیج تجربی کنکور آسان است

    در بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است بسته های اساتیدی بنام کشوری مانند مهدی ارام فر، سامان مطلبی، عارف ربیعیان، امیر مسعودی و… به شما ارائه می شود. درس های تخصصی شامل ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست شناسی و زمین شناسی در این بسته به صورت پیش فرض ارائه می شود و شما می توانید برای دروس عمومی خود نیز از تدریس های اساتیدی همچون دکتر سیروس ستارنژاد، استاد حسین احمدی، امیر دانش زاده و .. استفاده کنید.
    محتویات این بسته شامل DVD و جزوه های دروس مختلف در سرفصل ها و درس های مختلف است پی به صورت دائمی همیشه در اختیار شماست و با هر دستگاه پخش کننده DVD یا لپ تاپ یا کامپیوتر قابل پخش است.

    پکیج کنکور تجربی مناسب چه کسانی است ؟

    چون محتوای این پکیج اموزش و تست دروس مختلف است این بسته برای دانش آموزان سال دوازدهم، کنکور مجددی های نظام جدید و داوطلبان فارغ التحصیل نظام قدیم نیز مناسب است.
    البته برای دانش آموران مقاطع پایه نیز بسته های معلم خصوصی دهم تجربی و بسته های معلم خصوصی یازدهم تجربی جداگانه در نظر گرفته شده است

    قیمت و خرید بهترین پکیج کنکور تجربی

    خرید این بسته ارزشمند علاوه بر لینک زیر از طریق مشاوره تلفنی نیز امکان پذیر است. در ضمن بعد از خرید نیز می توانید از مزایای مشاوره رایگان و آزمون و سایر موارد ذکر شده استفاده لازم را ببرید.
    02155756500 و 09121904690

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *