خرید دی وی دی های دست دوم کنکور آسان است
  • بسیاری از دانش آموزان و والدین برای تهیه دی وی دی های کنکوری کنکور آسان است بین خرید دی وی دی های دست دوم کنکور آسان است و یا خرید دی وی دی های اصل و اورجینال کنکور آسان است دچار تردید می شوند.

    در این نوشته در موردی سی دی های کنکور آسان است دست دوم استفاده شده و دی وی دی های نو و اصل کنکور آسان است به طور کامل توضیح می دهیم، تا انتها با ما همراه باشید.

    کنکور آسان است

    کنکور آسان است به عنوان اولین و قدیمی ترین موسسه کنکوری، سال های بسیاری است توانسته با تدریس اساتید خود، داوطلبان بسیاری را به نتیجه دلخواه آن ها رسانده و رضایت دانش آموزان و والدین بسیاری را جلب کرده است.

    کنکور آسان است با همکاری بهترین اساتید کشور، مباحث دروس عمومی و اختصاصی رشته های تجربی، ریاضی و انسانی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را به صورت مفهومی و تستی در قالب دی وی دی تدریس کرده اند.

    دی وی دی های کنکور آسان است همراه با جزوات تالیف شده توسط استاد مدرس نیز می باشد تا دانش آموزان حین دیدن دی وی دی های کنکور آسان است نیازی به نوشته جزوه، خلاصه نویسی و نمونه سوالات نداشته باشند و از اتلاف وقت صرفه جویی شود.

    اساتید کنکور آسان است

    مهندس امیر مسعودی، مدرس ریاضی و فیزیک کنکور آسان است

    مهندس عارف ربیعیان، مدرس شیمی کنکور آسان است

    دکتر مهدی شیخی، عرفان پازوکی، هژیر امیری و محمد حسینی نیا، مدرسین زیست کنکور آسان است

    سعید جوکار، مدرس عربی کنکور آسان است

    سیروس ستارنژاد، مدرس ادبیات کنکور آسان است

    استاد حسین احمدی و سعید بدلی، مدرسین دین و زندگی کنکور آسان است

    استاد امیر دانش زاده و شهرداد محجوبی، مدرسین زبان انگلیسی کنکور آسان است

    خرید دی وی دی های دست دوم کنکور آسان است

    بعضی از افراد که از دی وی دی های کنکور آسان است استفاده می کنند و در کنکور به نتیجه دلخواه خود می رسند اقدام به فروش دی وی دی های کنکور آسان است در دیوار، شیپور و … می کنند و یکسری از والدین و دانش آموزان نیز برای صرف هزینه کمتر و دریافت بهترین منابع کنکور به سراغ خرید دی وی دی های دست دوم کنکور آسان است و خرید ارزان منابع می روند.

    پیش از خرید منابع کنکور آسان است استفاده شده به نات زیر نوجه داشته باشید:

    1_ خرید دی وی دی های دست دوم کنکور آسان است از لحاظ شرعی حرام می باشد و استاد حسین احمدی بنیانگذار موسسه کنکور آسان است در ویدئو ها این نکته را یادآور می شوند.

    2_ علاوه بر آن دی وی دی ها همراه با جزواتی هستند که کامل کننده تدریس اساتید بوده و دانش آموزان نیاز به آن جزوات دارند در حالکه دی وی دی های دست دوم کنکور آسان است ممکن است جزوه کلا نداشته باشند و یا در آن ها نوشته شده باشد.

    3_ اگر دانش آموزی بگوید من جزوه را خودم می نویسم لازم است بداند نوشتن خلاصه مطالب همراه با تماشای دی وی دی ها کار بسیار زمان بر و دشواری است در حالیکه زمان برای داوطلبان کنکوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

    اگر جزوه هم داشته باشند که در آن نوشته شده باشد، در واقع برای حل تست هایی که استاد تدریس می کنند جواب ها در آن نوشته شده و یادگیری برای دانش آموز اتفاق نمی افتد.

    4_ کسانی که منابع کنکور آسان است را از موسسه تهیه می کنند، از برنامه ریزی و مشاوره درسی اختصاصی رایگان نیز بهره مند می شوند.

    در حالیکه دانش آموزان زمانیکه منابع را تهیه می کنند با حجم بالایی از منابع رو به رو می شوند و نمی دانند کدام یک اولویت برای مطالعه دارد و باید با چه روشی آن ها را مطالعه و تماشا کنند.

    با توجه به دلایل گفته شده تهیه منابع دست دوم کنکور آسان است به دانش آموزانی که هدف جدی برای قبولی در کنکور سراسری را دارند توصیه نمی شود.

    خرید منابع کنکور آسان است

    برای خرید منابع کنکور آسان است از یکی از سه روش زیر می توانید اقدام نمائید:

    1_ خرید از اپلیکیشن کنکور آسان است

    2_ خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

    3_ تماس با شماره 02155756500 و دریافت شماره حساب مورد تایید موسسه.

    مطالب مرتبط
    نمایندگی کنکور آسان است
    مشاوران کنکور آسان است
    قیمت منابع کنکور آسان است

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *