تاثیر جملات انگیزشی برای کنکور
  • تاثیر جملات انگیزشی برای کنکور این جمله را به همراه دارد ، شماهمانی می شوید که درباره اش فکر می کنید.

    جملات انگیزشی معمولا نقل قول هایی از افراد معروف و موفق هستند که در راه رسیدن به اهداف خود درس های بی شماری گرفته اند و برخی از آن ها را در قالب جملات برای دیگران و ما نقل کرده اند تا کمک حال ما باشند. این جملات حاصل تجربه های افراد در راه رسیدن به اهدافشان می باشد، دانستن این موضوع که آن ها هم لحظات دشواری را تجربه کرده اند این حس را به ما می دهد که تنها نیستیم و اگر با شکست مواجه شدیم به معنای ضعیف بودن ما نیست .

    هر زمانی که با انگیزه و پر انرژی هستیم می توانیم از لحظات زندگی مان لذت بیشتری ببریم احتمالا خوش اخلاق تر، و مهربان تر می‌ شویم می توانیم بیشتر و بهتر برای آینده ی خود تلاش کنیم، به طور کلی کیفیت زندگی مان در برهه هایی که پر از انرژی مثبت هستیم ، با زمانی که بی انگیزه هستیم تفاوت دارد.

    برای شما آشناست که ناگهان در صفحاتی از کتاب یا تماشای فیلم و سریالی، یک جمله نظر شما را جلب کند. به شما انگیزه فوق العاده می دهد این حس ممکن است زمانی که یک مورچه را ، درحال حمل دانه می بینید یا پرنده ای که دنبال غذا می گردد را ، مشاهده می کنید هم ایجاد شود.

    تاثیر جملات انگیزشی برای داوطلبان کنکوری

    واژه ی کنکور، استرس و نگرانی برای شما ایجاد می‌کند و زندگی تان را تغیر می ‌دهد. درس خواندن برای بسیاری از دانش آموزان کار دشواری است و زمانی که با امتحانی مانند کنکور روبه رو هستید، یعنی حجم زیادی از درس و استرس به خاطر تاثیری است که این امتحان در مسیر زندگی و آینده دارد.

    برای برخوردار بودن از انگیزه همیشگی کنکور در هیچ امری نباید از روبه رو شدن با مشکلات و مسائل فرار کنید، چه در عرصه زندگی و چه در تحصیل و شغل خود، پس باید با مشکلات روبه رو شوید و با تدبیر عالی آن را حل کنید و گرنه صورت مسئله را پاک کردن، گره از کار شما را باز نمی کند!

    یک دانش آموز کنکوری که برای رسیدن به هدفش که موفقیت در کنکور است باید تلاش بسیاری کند و گاهی ممکن است خسته شود و انگیزه ای برای ادامه دادن را نداشته باشد. یا با یک درصد بد و امتحانی که از آن نتیجه ی خوبی نگرفته است، قید رتبه ی خوب در کنکور را بزند.
    آنچه را که در ادامه از کنکور آسان است خواهید خواند معجونی است که از انگیزه و الهام برای دانش آموزان، امیدواریم زمانی که حوصله ی کتاب های تست قطور را ندارید این جملات برای فتح قله ی کنکور در شما انگیزه ایجاد کند.

    زمانی که می‌گویید من موفق خواهم شد (من می‌توانم به هدفم برسم) حس خوبی به شما دست خواهد داد و شما با تمرکز روی موفقیت به آن دست خواهید یافت.

    بهتر‌ است که جملات مثبت را ، صبح بعد از بیدارشدن بخوانید ، تا بتوانید روزتان را با انرژی مثبت شروع کنید.

    این جملات آینده ی شما را تغیر خواهد داد

    1. تا وقتی خودتان به خودتان کمک نکنید هیچ کسی در این دنیا به شما کمک نخواهد کرد.
    2. شاید الان برای مسئله راه حل هایی پیدا کنید ، اما یادتان باشد که هر راه حلی زمانی یک مسئله بوده است.
    3. تجربه بهترین معلم انسان در زندگی است، اما اگر چیزی یاد نگیرید احتمالا نمی‌توانید تجربه ای به دست آورید.
    4. در زندگی واقعی دوم شدن وجود ندارد، یا برنده می‌شوید یا نمی‌شوید.
    5. نمره های خوب شما را به سمت یک دانشگاه خوب و سپس یک شغل خوب و درنهایت زندگی بهتر می‌سازند، پس هر روزبرای 20 گرفتن تلاش کنید.
    6. زندگی شما براساس شانس ها و فرصت هایتان ساخته می شود، هیچ وقت چیزی را به شانس واگذار نکنید و هیچ وقت اجازه ندهید فرصت ها از دستتان برود.
    7. برنده ها هرکدام در زمینه ی تخصصی خودشان استراتژی و برنامه ریزی خود را دارند اما یک چیز در همه ی آن ها مشترک است تلاش، دست از تلاش کردن بر ندارید.
    8. از اهدافتان دست نکشید خستگی را کنار بگذارید اما هرگز امید را رها نکنید، فکر کردن به گذشته را رها کنید اما هرگز اینده را به حال خود رها نکنید
    9. هرکس استعداد هایی دارد، بگذارید استعدادتان بدرخشد و شما را روشن کند.

    فرد خردمند از روبه شدن با یک مسئله فرار می کند،اما یک فرد باهوش آنرا حل می کند.

    آلبرت انیشتین

    هرگز تسلیم نشوید، امروز سخت است و فردا سخت تر، اما پس فردا روز روشنی برایتان خواهد بود

    جک ما

    برای موفقیت باید از سه مرحله گذشت ابتدا مورد تمسخر واقع می‌شوی، سپس با خشونت به مخالفت با تو می‌پردازد، سرانجام به تو ایمان می‌اورند

    آرتو شوپنهاور

    بزرگترین ناتوانی ما کوتاه آمدن است

    امن ترین راه برای کامیابی

    تلاش برای یک بار دیگر است

    توماس ادیسون

    تنها چیز که نیرومند تر از ترس است، هدف است.

    استفان کاوی

    هرگز خودتان را با هیچ کس دیگر در این دنیا مقایسه نکنید اگر این کار را انجام دهید به خودتان توهین کرده اید

    بیل گیتس

    موفقیت یعنی هر کاری که دلتان می خواهد ، در هر زمان که دلتان می خواهد، با هرکس که دلتان می خواهد و اندازه ای که دلتان می خواهد انجام دهید.

    آنتونی رابینز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *