استاد حسین احمدی
  • همه چیز درباره مدرس دروس عمومی کنکور آسان است؛ استاد حسین احمدی✍
    حسین احمدی بنیان گذار و مدرس دروس عمومی کنکور آسان است می باشد. ایشان با در نظر داشتن نیاز کلیه دانش آموزان به یادگیری مفهومی کنکور و امکان دسترسی آن ها به آموزشی عدالت محور ، اولین مجوز آموزش کنکور به صورت لوح فشرده را دریافت نمود و با جذب اساتید رتبه برتر، به ارائه تدریس مباحث دروس عمومی و اختصاصی اقدام کردند. در ادامه مطلب قصد داریم که یک بیوگرافی جامع و کامل را از این استاد برجسته ، ارائه دهیم.

    بیوگرافی حسین احمدی

    استاد حسین احمدی در سال ۱۳۷۳ موسسه کنکور آسان است را تاسیس کردند و در طی سال ها به ارتقا کمی و کیفی این موسسه پرداختند. هدف ایشان از ایجاد چنین موسسه این بود که کلیه دانش آموزان به خصوص دانش آموزان مناطق محروم، به یک آموزش عالی و استاندارد دسترسی داشته باشند. ایشان به منظور تحقق این امر موسسه ای را تحت عنوان کنکور آسان است (انتشارات گیلنا) تاسیس کرد و با بسیاری از اساتید برجسته کشور در دروس مختلف همکاری نمود و توانست یک مجموعه ای کاملا حرفه ای در زمینه آموزش مفهومی دروس کنکور ایجاد کند.
    استاد حسین احمدی اولین دارنده مجوز پخش دیجیتال در ایران می باشد که اقدام به تولید محتوای آموزشی به صورت لوح فشرده در زمینه کنکور نمود. خود استاد احمدی نیز یکی از اساتید برجسته کنکور آسان است می باشد که وظیفه تدریس دروس عمومی کنکور را بر عهده دارد.
    حسین احمدی مدرس دروس عربی، ادبیات و دین زندگی در کنکور می باشد. ایشان با تکنیک هایی که در دروس عمومی ارائه داده اند؛ توانسته اند که دانش آموزان زیادی را به درصد بسیار بالا در کنکور برسانند و در امتحانات نهایی نیز آن ها را به نمرات عالی سوق داده اند.
    تدریس های استاد احمدی شامل تکنیک های تست زنی جدید می باشد و آموزش مفهومی دروس نیز به بهترین شکل به دانش آموزان ارائه می شود. استاد احمدی در ابتدا مباحث را به صورت خط به خط تدریس کرده و سپس به  آموزش مفهومی و تست زنی مباحث می پردازد.

    رزومه حسین احمدی

    • فارغ التحصیل کارشناسی با رتبه عالی از دانشگاه تهران
    • دارای مدرک فوق لیسانس مترجمی عربی از دانشگاه تهران
    • دکتری آموزش از راه دور از امارات متحده عربی
    • دارای  ۳۹ سال سابقه در زمینه تدریس
    •  مدرس دروس ادبیات فارسی ،دین و زندگی و عربی کنکور آسان است
    • موسس انتشارات گیلنا
    • بیش از ۱۷ سال سابقه مشاوره و برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور

    حسین احمدی؛ مدرس دروس عمومی

    دروس عمومی شامل ادبیات فارسی، دین و زندگی، زبان عربی، زبان خارجی، سلامت و بهداشت و علوم اجتماعی است. این دروس به شکل غیر مستقیم و از طریق امتحانات نهایی تاثیر خود را در رتبه داوطلب ایجاد می کنند. زیرا با توجه به تغییرات سازمان سنجش و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، دروس عمومی از کنکور حذف می شوند و نمرات آن ها صرفا از طریق سوابق تحصیلی، در تراز نهایی داوطلب اعمال می شود. بنابراین موسسه کنکور آسان است بهترین اساتید را در دروس عمومی گرد هم آورده است تا بهترین آموزش هارا برای موفقیت در امتحانات نهایی ارائه دهد.
    دانش آموزان می توانند با استفاده از دی وی دی های دروس عمومی به رتبه و تراز بالایی دست پیدا کنند و در امتحانات نهایی نیز نمرات قابل قبول و عالی کسب کنند. اما این امر زمانی محقق می شود که دانش آموزان به تدریس های عالی بهترین اساتید دسترسی داشته باشند. این منابع و تدریس ها زمانی کاربردی است که بتوانند هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ تست زنی دانش آموزان را حمایت کنند.
    موسسه کنکور آسان است در چند سال اخیر توانسته با کمک بهترین اساتید بهترین تدریس ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهند. استاد حسین احمدی مدرس دروس دین و زندگی، ادبیات و عربی کنکور آسان است می باشند. ایشان دروس دین و زندگی، ادبیات و عربی را به صورت آموزش مفهومی و روش های تست زنی و بر اساس بودجه بندی کنکور آموزش می کند.

    نمونه تدریس حسین احمدی

    از طریق لینک های زیر می توانید به قسمتی از ویدیو های تدریس استاد حسین احمدی در دروس عمومی کنکور دسترسی داشته باشید:

    نمونه تدریس ادبیات فارسی استاد حسین احمدی
    نمونه تدریس زبان عربی استاد حسین احمدی
    نمونه تدریس دین و زندگی استاد حسین احمدی

    دی وی دی های آموزشی استاد حسین احمدی

    به طور کلی دی وی دی های استاد احمدی در درس دین و زندگی و عربی و فارسی به پنج دسته تقسیم می شوند:

    1. ویدیو های آموزشی
    2. ویدیو های تکنیک های تست زنی
    3. ویدیو های جمع بندی
    4. ویدیوهای خلاقیت
    5. ویدیو های خلاقیت

    لیست قیمت دی وی دی های حسین احمدی

    بسیاری از داوطلبان به دنبال قیمت ویدیو های آموزشی استاد حسین احمدی هستند. جهت دریافت لیست کامل قیمت و همچنین تهیه و خرید محصولات بر روی لیست قیمت کلیک کنید.

    کلاهبرداری استاد احمدی

    دکتر حسین احمدی در طی این سالیان به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافته است. این اعتبار و محبوبیت فقط و فقط با خدمت خالصانه به دانش آموزان و ارائه کیفیت آموزشی مطلوب به دست آمده است. تا جایی که عده ای از افراد سودجو و فرصت طلب با استفاده از نام استاد احمدی اقدام به کلاهبرداری کرده اند و اقدام به ارسال دی وی دی های کپی کرده اند. این افراد با سو استفاده از نام و اعتبار موسسه، به فکر سودجویی و منافع خود بوده و هیچ گونه ارتباطی با موسسه کنکور آسان است ندارند.
    چرا که تمامی مشاوران، اساتید و کادر اجرایی این موسسه، همگی با وسواس کامل و تحت فیلتر های خاص جذب و به کارگیری می شوند. همچنین تمامی فعالیت های آن ها زیر ذره بین بوده و از نظر عملکردی و اجرایی اعتبار سنجی می شوند.
    استاد احمدی جهت جلوگیری از این کلاهبرداری ها شماره حساب های معتبر را اعلام نموده است و اگر دانش آموزی برای تهیه محصولات، به حسابی به غیر از این شماره حساب ها معتبر موسسه، هزینه ای واریز کند؛ مسئولیتی بر عهده موسسه نمی باشد.

    شماره کارت معتبر کنکور آسان است : ۶۱۰۴۳۳۷۳۳۹۳۳۷۴۱۰ به نام مهندس ابوالفضل شریفی
    شماره حساب معتبر کنکور آسان است : ۸۲۳۱۰۳۳۳۱۲ به نام مهندس ابوالفضل شریفی

    ارتباط با استاد احمدی :

    برای ارتباط با استاد حسین احمدی راه های مختلفی وجود دارد. یکی از آن ها سایت رسمی موسسه کنکور آسان است می باشد. همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ به طور مستقیم با مشاوران موسسه ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم را برای خرید و دریافت مشاوره دریافت نمایید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۸ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *