شما برای استفاده بهتر از دی وی دی های کنکور آسان است کدام شیوه را برمی گزینید؟ آیا زمان و کیفیت و لازم را برای خود مناسب می بینید؟ بهترین کار یادگیری روش صحیح مطالعه دی وی دی های کنکور آسان است می باشد که طبق نظر اساتید این موسسه برای شما خوبان ارائه می شود. پیش خوانی، مطالعه، جزوه برداری، نکته برداری و مرور و … را در این مطلب مشاهده کنید.

پیش خوانی:

تصویر کنید مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک انتشارات گیلنا برای تدریس خصوصی به منزل شما می آید. قطعا نمی توانید که بدون هیچ آمادگی قبلی و اطلاع از مباحثی که قرار است تدریس شود، سر کلاس درس ایشان بشینید و مطالب را کامل متوجه شوید. این مهم بیشتر برای دانش آموزان فارغ التحصیل و دور از درس اتفاق می افتد.
پس بهترین کار پیش خوانی کتاب درسی و اطلاع از مباحث کتاب درسی و فرمول ها و متن کتاب می باشد که برای شما در حد آشنایی با کتاب درسی کفایت می کند. تدریس های اساتید یادگیری آسان به نحو و شیوه ای هست که همه مطالب آموزشی و کنکوری به شیوه کامل به شما آموزش داده می شود پس جای نگرانی نیست.

یادداشت برداری:

به هنگام یادداشت برداری از دی وی دی های کنکور آسان است این نکته را مد نظر داشته باشید که شما در بهترین حالت باید یکبار فقط دی وی دی ها را تماشا کنید. ولی برای این کار یادداشت برداری به صورت کامل نیاز شماست.
سعی کنید تمام مطالب جزوه را به صورت کامل بنویسید تا مانع ذهنی برای شما ایجاد نشود و به بهترین شکل روش مطالعه دی وی دی های کنکور آسان است را یادبگیرید. از خوردن خوراکی هنگام تماشای دی وی دی خودداری کنید و با حالت دانش آموزی سر کلاس درس بشینید. از عقب و جلو زدن دی وی دی نیز خودداری کنید تا نکته ای را از دست ندهید.

مرور:

خوب شما در ابتدا باید بعد از تماشای دی وی دی چند دقیقه کوتاه چشمان خود را ببندید و به تصویر سازی ذهنی از مباحث مطرح شده بپردازید. برای تجدید قوا و استراحت چند دقیقه از اتاق خود خارج شوید و نوشیدنی و خوراکی های مفید میل کنید تا ریکاوری بهتری شوید. اینکار باعث می شود تا مطالب تدریس شده به صورت یادیارسازی شده در خاطر شما ثبت شود.
سپس در گام اول مرور ، مطالب جزوه را یکبار به صورت کامل بخوانید. بعد شروع به تست زدن تست های آموزشی کنید تا نکته های تستی را نیز فرا بگیرید.
در مرحله دوم مرور مطالب مهم جزوه خود را در یک برگه جداگانه (ترجیحا A4) وارد کنید. به علت حجم جزوات سعی کنید قبل از دیدن دی وی دی جدید حتما مطالب قبلی را صفر تا صد مرور کنید.
مرورهای کوتاه در فواصل زمانی اندک باعث می شود تا نیاز شما به برنامه مرور جداگانه مرور توسط مشاوران کنکور آسان است کمتر و کمتر شود.
سومین مرحله مرور جزوات و دی وی دی های کنکور آسان است مرور شبانه می باشد تا هر شب مطالب جدید برای شما تداعی شود

تست زنی

همانطور که در بالا گفته شد تست زدن نقش بسیار مهمی در فهم بهتر دورس ، برای شما دارد. یکی از روش های مطالعه دی وی دی های کنکور آسان است تست کار کردن و خواندن پاسخنامه ها می باشد. بیاید با یک برنامه ریزی منظم و شخصی سازه شده از مشاوران کنکور آسان است پتانسیل تست زنی خود را به مرور بهتر و بهتر کنید و در کنکور نتیجه عالی را کسب کنید.

خرید دی وی دی های کنکور آسان است

برای تماس با دفتر کنکور آسان است و برقراری ارتباط با مشاوران این موسسه و تهیه دی وی دی ها با شماره 09121964690 یا 02155756500 در ارتباط باشید.